Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 17 februari 2008

Springtime :-)

Met het zonnetje, dat heerlijk schijnt, heb ik echt zin om met vrolijke kleuren te werken en de kaartjes wat lichter te maken.
Het is leuk om op de blogs te zien, dat meerdere slachtoffers van het scrapverslavingsvirus hier last van hebben ;-).

De Sugar Nellies zijn ook heerlijk om mee te werken en ik ben nog altijd blij dat ik de set besteld heb bij Card Art.
Ik ben lang aan het tobben geweest met deze kaart, het wilde maar niet lukken en uiteindelijk is ie nog niet helemaal naar mijn zin geworden, maar dit was het beste dat ik ervan kon maken :-).

De materialen, die ik voor deze kaart gebruikt heb, had ik al een heeele poos in huis, zowel het papier als het afdrukje als de embellies. Ik heb op meerdere blogs gezien, dat het wat oudere papier eerst op moet ;-) en ik doe met dat goede voornemen mee :D.
Aangezien er wat creadagen op de rol staan, mag ik wel opschieten ;-).

6 opmerkingen:

  1. Hallo Leonie, want een geweldig mooie kaarten. Ik ind ze alle drie super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Leonie,
    je kaartjes zijn weer super mooi de middelste vind ik ook helemaal geweldig
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwwwwww Leonie wat een superkaartjes ... de vrolijkheid van de zonnige zondag straalt er van af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jee heerlijk zo het zonnetje op mijn beeldscherm....super leuke kaartjes Leonie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gave kaarten heb je weer gemaakt Leonie en wat een gave banner heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooowww wat een super mooie kaarten weer Leonie heerlijk die kleurtjes !!

    BeantwoordenVerwijderen