Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 23 maart 2008

Paaseieren zoeken

Gisteren ging de speeltuin hier in de buurt weer open en de opening vindt altijd de zaterdag voor Pasen plaats. De kinderen mogen dan paaseieren zoeken en krijgen nog wat lekkers en vanaf die dag is de speeltuin weer dagelijks geopend. Links zitten mijn jongens op het bankje uit te puffen van het zoeken ;-) en op de rechterfoto staat mijn jongste zoon bij de Paashaas te poseren. Het weer werkte helaas niet zo mee, maar het was erg gezellig en een super geslaagd uitje!! :D :D
Leonie.

3 opmerkingen:

  1. WOW WOW!!! I really love your banner!!! Sooo cute!!! =D
    Thanks for your sweet words in my blog! *happy*
    Hugs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke foto's Leonie en inderdaad het weer zat niet mee deze paasdagen:W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Leonie!

    Ik vind dat je prachtige kaarten maakt, daarom heb ik je getagged, kijk maar eens op mijn blog!

    groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen