Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 6 september 2009

Another Gorjuss Girl

Goedenavond deze avond :-)
het weekend is weer bijna voorbij (het gaat toch altijd zoooo snel) en hier in Zeeland beginnen morgen de scholen weer.
Ik ben benieuwd hoe de jongens het zullen vinden na 6 weken vakantie en het zal morgen best tegenvallen om weer vroeg uit de veren te gaan.
Ik ben blij, dat alles weer in het gewone ritme gaat komen en ondanks dat ik genoten heb van de vakantie, ben ik toch blij dat alles straks weer zijn gewone gangetje gaat.
***
Onderstaand kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Marlene en ik vond het heel leuk om hem te maken :D dank je wel voor de inspiratie Marlene!!!
Het papier is van Imaginisce, de Fairest of Them All lijn, het is al een "ouwetje" maar ik blijf hem mooi vinden. Tis nog niet op, dus ik ga er ongetwijfeld nog een kaartje mee maken.
"So you think you can dance" komt om 20.00 uur op de televisie en ik ga mezelf zo lekker voor de tv installeren met een heerlijk kopje thee en genieten van de danskunsten van de kandidaten :-).
***
Nog een fijne zondagavond allemaal!!!
xoxo Leonie.

8 opmerkingen:

  1. Wat is hij prachtig, echt geweldig! Mooie kleuren en een geweldige sketch.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Mooie pasteltinten... ja, echt super...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUWIE...wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Blij je dat weer terug bent met je mooie creaties....

    Liefs Klaske:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh Leonie,wat een schitterend kaartje.
    Leuke stempel,mooi papier,mooie zachte kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vreselijk lief kaartje!
    jammer he dat het weer afgelopen is de vakantie
    maar alles weer zijn gangetje is ook wel weer lekker vind ik '
    het is alleen of de vakantie dit jaar veeeeeel vlugger voorbij was zucht..
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK ben even je mooie kaartjes komen bewonderen...ik vind ze prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Leonie, superrrr kaartje!!
    enorm leuke kleurtjes en prachtig ingekleurt :)
    Erg leuk ook dat je m'n sketch hebt gebruikt

    Liefs, Marlene x

    BeantwoordenVerwijderen