Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

maandag 23 november 2009

Kerstkaartjes

Wat een heerlijk freubelweer is het toch!! :D :D
Het gaat hier aardig tekeer met de wind en ik kan me voorstellen, dat er mensen zijn, die dat niks vinden, maar ik vind het wel wat hebben.
Niet het hele jaar door natuurlijk ;-) maar zo een paar maanden per jaar heeft het voor mij wel wat.
*****
Het onderstaande kaartje is al een "ouwetje" en is 1 van de eerste kerstkaarten, die ik dit jaar gemaakt had, maar vergeten was te plaatsen ;-).
Je kunt wel zien, dat ik er nog in moest komen vind ik zelluf *LOL*.
*****

Het onderstaande kaartje is totally Magnolia ;-) zowel stempels als papier en het afdrukje is ingekleurd met Distress, net zoals van het kaartje hierboven.
Het papier is niet van de kerstcollectie (dat heb ik gelukkig ook!! en daar ga ik nog kaartjes mee maken), maar ik vond het toch wel geschikt om er een kerstkaartje mee te maken.

Het frame rond de foto's komt van Xtina en ik vind het helemaal geweldig, dat ze deze met ons wil delen, want het geeft toch een leuk effect aan je foto's vind ik.
Een heel fijne avond nog allemaal en tot blogs!!

xoxo Leonie.

21 opmerkingen:

  1. ooooh geweldig mooi Leonie en dat frame is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh geweldig mooi zijn ze weer je kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Leonie. En ik vind je "beginnerskaartje" supermooi.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi leonie
    wat een schitterende kaarten
    heel erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohh wat zijn ze mooi Leonie, mooie kleuren prachtig afgewerkt Super.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee super mooie kaarten.
    En je hebt natuurlijk gelijk met het weer.....maar mij hoorde je niet klagen toen het eergisteren nog 16 graden was met zon.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatjes zijn het alletwee prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer super mooi, geweldig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn jou kaarten toch iedere keer weer schitterend,echt super mooi gemaakt!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pfff.... zucht..... ohoh... zakdoekjuusssss.... kwijl... PRACHTIG...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze zijn prachtig Leonie....en ik vroeg me al af waar dat fotolijstje vandaag kwam...thanks for sharring !

    Diaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn prachtig Leonie....en ik vroeg me al af waar dat fotolijstje vandaag kwam...thanks for sharring !

    Diaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaartjes en mooie kleuren.
    Jij vind dit weer wel wat, nou ik vind er niets aan, geef mij het zonnetje maar.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje Leonie wat schitterende kaarten weer!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow!! In 1 woord: Prachtig!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt wat een mooie kaarten en de kleuren zijn ook zo mooi Super

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. meid,ik heb iets voor je op mn blog staan.

    liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen. Deze kerstkaarten zijn ook weer super!

    groetjes, Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leonie, ik heb wat klaar staan op mijn blog voor jou!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super sweet and beautiful cards!!!
    Sooo lovely!

    Inger :o)

    BeantwoordenVerwijderen