Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 31 januari 2010

2 awards en een kaartje

Goedemorgen deze morgen :-),
Ik kreeg 2 onderstaande awards van 3 lieve dames, nl. : Linda, Suze en Tineke, dank jullie wel meiden!!! Ben er superblij mee :D :D :D.
De Kreativ Blogger Award heb ik op 25 november 2009 op mijn blog gezet en toen 7 dingen over mijzelf verteld en hem doorgegeven, dus ik laat het nu bij het vermelden hiervan :-).
*****
De Repassando Award is nieuw voor mij en als ik het goed heb begrepen, moet ik 7 dingen vertellen, waar ik blij van word en das nie moeilijk :-), dus hier komen ze :
1. Mijn 3 mannen
2. Scrappen
3. Bloggen en jullie creaties bewonderen
4. Shoppen voor scrapspullen
5. Als het zonnetje schijnt
6. Als ik de kids hoor schaterlachen
7. Vanille/slagroomvlaai van de Hema :-P
Het doorgeven van de award vind ik altijd het moeilijkst, omdat ik vind dat iedereen hem verdient, maar ik ga toch 7 dames noemen :
*****
Op het blog van ''''It's Scrap Time!'''' is er een leuke Valentijn Wedstrijd.
Het is de bedoeling, dat je een Valentijnskaart maakt en deze kun je dan mailen naar info@itsscraptime.eu .
De inzending wordt dan op de site geplaatst en op 14 februari wordt de winnaar bekend gemaakt.
*****
Dit is mijn kaartje geworden :
Ik wens jullie een fijne zondag allemaal en hou het Scrap-Cards Challenge-Blog goed in de gaten, want de winaar van de januari maandchallenge wordt binnenkort bekend gemaakt!! :-)
xx Leonie xx

13 opmerkingen:

  1. super bedankt voor je award. en wat een geweldige valentijnskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig lief en mooi kaartje Leonie, super!
    En gefeliciteerd met je awards.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je awards, en wat een heerlijke romantische kaart prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Leonie!! Ik word gewoon blij als ik ernaar kijk!
    Gefeliciteerd met je awards en heel erg leuk dat je ze aan mij doorgeeft!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor je award Leonie!!
    Enne zoals altijd is je kaartje weer schitterend!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je award!en super mooi kaartje heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Leonie,Gefeliciteerd met je award,En wat een beeldig kaartje heb je gemaakt.
    groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OHHH your card is so cute. Love it

    Hugs from
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een prachtige kaart!! Mooie effect met dat glitter!
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een onwijs leuk valentijnskaartje heb je gemaakt zeg,echt super schattig,succes ermee!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Leonie

    Bedankt voor je Award.

    En een super mooiiiiiiii kaartje heb je gemaakt.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Leonie,lief die stempel, mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een hele lieve valentijns kaart.
    Gefeliciteerd met zulke leuke awards.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen