Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

donderdag 27 mei 2010

Awards en een kaartje

Goedenavond allemaal :-),
Ik hoop, dat jullie allemaal fijne Pinksterdagen achter de rug hebben :D.
Het weer werkte in ieder geval heerlijk mee.
Ik had in de afgelopen tijd wat awards ontvangen en sorry dames, dat ik ze niet eerder heb geplaatst!!
Het wordt wel zeeeeeer gewaardeerd, maar ik kon er gewoonweg de tijd nog even niet voor vinden.
******************************
Deze award heb ik van Nicolet gekregen :
******************************
Deze award heb ik van Antonia gekregen :

******************************
Deze award heb ik van Renate "Hobby Paleis" gekregen :


******************************
Deze award heb ik van Tineke gekregen :

Allevier de dames : hartelijk dank!! :D :D :D

Hun namen zijn gelijk een link naar hun blog, ga gerust een kijkje nemen, ze maken stuk voor stuk prachtige creaties!!
******************************
En dan nu het kaartje :

Hopelijk kunnen jullie zien, dat het een mannenkaart is ;-).
Ik heb er een criss cross kaartje van gemaakt, dat vond ik voor de verandering wel een keertje leuk en heel gaaf om te maken.


En zo ziet 'ie deruit als de ontvanger hem krijgt ;-) :


Ik ga nu eerst es ff kijken wat jullie allemaal uitgespookt hebben de afgelopen dagen :P.
Een heel fijne avond allemaal en bedankt voor het langskomen!!
xx Leonie xx

8 opmerkingen:

  1. Hoi leonie,gefeliciteerd met al je awards.
    En wat is je kaart stoer geworden.
    Ik vindt hem prachtig.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leonie via via kwam ik op je blog terecht. En wat maak jij mooie creaties echt geweldig!!! Ga je dan ook volgen hoor zodat ik niets mis van al dat moois.
    Deze kaart is echt een super mooie mannen kaart.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke jongenskaart. Leuk modelletje ook.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Leonie,leuke stempel,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met al je awards
    Je kaart is uper mooi geworden het heeft een hele stoere uitstraling heel mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow wat een schitterend stoer mannenkaartje, en gefeliciteerd met al je awards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is super Leonie!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave en stoere kaart Leonie, prachtig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen