Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

maandag 6 september 2010

Back to school :-)

Goedenavond allemaal :-),
De vakantie is hier in Zeeland dan toch ook echt ten einde en vandaag gingen mijn 2 jongens weer voor het eerst naar school.
Ze hadden er gelukkig veel zin in en het is wel weer lekker, dat de structuur is wedergekeerd ;-).
*****
Dit criss cross kaartje had ik voor de vakantie al gemaakt en gelukkig had ik hem gelijk op de foto gezet, want hij was dezelfde dag al verdwenen *lol*.
*****
Dit issum geworden :

Het binnenkaartje :

Maandag 13 september gaan we op het Scrap-Cards Challenge Blog weer van start met heel leuke opdrachten en sketches, dus hou dit blog goed in de gaten en doe gezellig met ons mee :D :D.
*****
Morgen ga ik eens goed rondkijken naar wat jullie de afgelopen tijd allemaal hebben uitgespookt ;-).
Nu ga ik lekker onder de douche en dan naar me bedje toe *zzzz*.
*****
Trustekus en tot blogs!!
~~Leonie~~

20 opmerkingen:

  1. Hoi Leonie,

    Leuk dat ik nu hier je schitterende kaartjes kan bewonderen, in het echie nog mooier!!
    Het is weer een juweeltje meid.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een prachtig kaartje echt een topper.
    Hoop dat je een leuke vakantie gehad heb.

    Welterusten en groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Girl, your cards are just stunning!!!!!! So inspirational. I love it !!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek he dat tie gelijk weg was!!!
    Meid hij is prachtig!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kaart !!!!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch wel weer lekker hoor die regelmatig hier alweer een paar weekjes ;)
    Superrrrr je kaart en die binnenin gaaaaf met die swirl !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Leonie,Wat schitterend gemaakt,lief deze tilda,mooi ingekleurd.
    En wat een prachtig papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje, prachtig en heel origineel in dat modelletje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaartje leonie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk weer wat van je creaties te zien! Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad...nu nagenieten!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwwie wat een mooie kaart!!
    Maar we zijn ook niet anders van je gewend!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat een prachtig kaartje echt super
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Leonie,

    Ik kwam via Lia op jou blog! Wat een prachtige kaarten maak je. Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen. Ik ben gelijk volger van je blog geworden.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart, echt top! Ik snap dat hij dezelfde dag
    al was verdwenen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Leonie, begrijp nu de term criss-cross ;o)

    Toch wel fijn als na de vakantie de regelmaat er weer is.

    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje weer en schitterend gekleurd.

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! It´s a gorgeous card!!!
    HUgs Malin

    BeantwoordenVerwijderen