Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

donderdag 30 december 2010

Laatste kaartje van 2010

Goedenavond allemaal :-),
Ik denk niet, dat ik morgen toekom aan bloggen, vandaar dat ik vandaag nog even mijn laatste kaartje van 2010 wilde plaatsen :D.
We beginnen morgenochtend al met bakken van de oliebollen en appelflappen en ik heb er veel zin in *en dan met name het opeten ervan mmm :P*.
*****
Het is een kerstkaartje geworden en deze is alvast voor volgend jaar.
Detailfoto :

Ik wil jullie alvast een geweldige jaarwisseling wensen met veel gezelligheid en
tot volgend jaar ;-) *dan pas ? klinkt echt nog ver weg :D*

xx Leonie xx

16 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart
    veel plezier met het opsnoepen van al dat lekkers
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hpi Leonie,je kan niet vroeg genoeg aan de kerstkaartjes beginnen,toch!!!!
    Hij is weer super!!
    Moet morgenochtend nog werken en dan komt de oude braadpan voor de dag en ga ik ook aan de slag
    Ik wens je een heel fijn nieuwjaar
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtige kaart weer Leonie!!
    veel plezier met het bakken en opeten van al het lekkers en tot volgend jaar!

    liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtige kaart weer Leonie!!
    veel plezier met het bakken en opeten van al het lekkers en tot volgend jaar!

    liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende zeg! Wat een prachtig geheel en zo leuk met de H&S stempel...
    Fijne jaarwisseling en een gezond 2011,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een beeldmooie kaart!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij bent goed bezig. Kertkaart nummer 1.
    Ik vindt hem super geworden. Heel mooi papier en leuk stempeltje. Super met de achtergrond stempel. Die moet echt op mijn "ik kan die wel gebruiken" lijst.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling. geniet van je oliebollen ( ben ik echt niet voor te vinden) dan zien we mekaar weer volgend jaar.
    groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Leonie, ja ja, ik zit ook nog steeds in de kerstkaartjes hoor!! Wat zijn wij lekker vroeg hè?! HAHA!! Maar dit is ook echt weer een prachtige kaart, ik ben ook zo in de Hanglar Stanglar op het moment!! En net als jij sta ik morgenochtend ook te bakken, geen oudjaar zonder oliebollen en de zelfgebakken zijn toch altijd het lekkerst! Veel plezier morgenavond en alvast een heel gelukkig nieuwjaar!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo wat een schitterend kaartje! Een prachtige afsluiter voor 2010!!
    Veel plezier met oliebollen bakken en veel plezier met de jaarwisseling!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Leonie, en succes met bakken morgen hii ga ik ook doen :)

    Ik wens jou en je gezin ook een gezond en creatief 2011 toe.


    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, deze mag het jaar zeker afsluiten hoor, hij is heel erg mooi geworden! Fijne jaarwisseling en tot in blogland volgend jaar maar weer. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wauw, wauw, wat een prachtige kaart.

    fijne jaarwisseling, liefs jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje Leonie! En heel handig alvast voor volgend jaar! Ik heb mij voorgenomen om volgend jaar ook op tijd te beginnen met de kerstkaarten want dat is toch altijd een haast klus op het laatst! Jou kaart is prachtig en ik wens jou en je gezin een hele gezellige jaarwisseling en een heel goed 2011! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje!

    goede jaarwisseling en de beste wensen voor een creatief 2011!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaatr leonie
    erg leuk gedaan
    k wens jou oko een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond en creatief 2011
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super super mooie kaart echt geweldig
    Ik wil je graag een mooi liefdevol 2011 toewensen
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen