Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

maandag 7 februari 2011

Sketchy Colors #57

Goedemiddag allemaal :-),
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier in Zeeland waait het nog behoorlijk.
Maarrr....de zon schijnt ook!! :D En dat maakt een hoop goed natuurlijk :P.
*****
Ik wilde graag weer eens meedoen aan de challenge van Sketchy Colors
en deze keer heeft Lena Katrine een sketch gemaakt.
****
Dit is mijn kaartje geworden :
Het papier is van Webster's Pages en een klein stukkie Maja Design ;-).
De bloemen zijn gemaakt met een Doohickey Die van Magnolia en de blaadjes met een stans van Crealies.
Het afdrukje is ingekleurd met aquamarkers en rondom de kaart heb ik Liquid Pearls (white opal) gebruikt, dat vond ik wel een leuk effect geven bij het bruine dotpapier.
*****
Detailfoto van de bloem :
Op de bloemen heb ik met Glossy Accents dauwdruppels gemaakt, ik had dit gezien op het blog van Anita's warme groetjes en ik vond dat zo'n leuk effect geven, dat ik het zelf ook eens wilde proberen.
*****
Een fijne dag nog allemaal en tot blogs!!
xx Leonie xx

19 opmerkingen:

  1. Dit is een schitterende kaart Leonie! Prachtig van kleur en alles past perfect bij elkaar. De bloemen zijn geweldig en wat een leuk effect geven de dauwdruppels.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een schitterend kaartje zo mooi al die details heel mooi van kleur super kaartje
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leonie! OH WOW! I lOVE this!!!! All the details are so pretty! Such great flowers and the different papers you chose work so well together!!! Great card!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een plaatje!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, mooi papier en bloemen en overal super mooi details!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat is ie mooi de bloem is schitterend en idd de dauw op de bloem is prachtig een super mooie kaart !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier in Sas v Gent waait het ook nog flink maar weinig zon gezien.
    Je kaart is weer top zeg,prachtig effect met de dauw druppels.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi,
    wat een geweldige kaart heb je gemaat, wat zijn dat voor scharnieren aan de zijkant, zijn die van tim holtz??
    geweldig
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwie wat een beauty Leonie !!

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat is die mooi Leonie prachtige kleuren Super.

    Er staat iets voor je op mijn blog.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een pracht van een kaart geworden. Heel mooi met de bladeren en de dauwdruppels. Wordt beslist ook eens gedaan!!!!
    Mooi gekleurd en super keuze van papier.
    Hier in Limburg was het schitterend weer. 13 gr. warm en een zon die ons toelachte.
    Lieve groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    Ooooohh wat heb jij een schitterend blog met prachtige kaartjes en creaties zeg!!! Ben gelijk volger geworden want van al dit moois wil ik natuurlijk niets missen!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat ontzettend mooi gedaan Leonie. Echt geweldig. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooi kaartje Leonie!
    Prachtige details!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende kaart leonie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een scheettie is ze, zo mooi!!!
    En die bloemen, gaaf!!!!!

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OMG, here comes a big WOOOOW from me. Your card is stunningly beautiful!
    Thank you so much for joining Sketchy Colors, and lots og luck!
    Hugs, Marianne:)

    BeantwoordenVerwijderen