Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

dinsdag 26 april 2011

♥DDC#66 gewonnen!! en waterpret♥

Goedenavond allemaal <:o)

Ik hoop, dat jullie een goed Paasweekend hebben gehad :D aan het weer heeft het in ieder geval niet gelegen, 't was echt heerlijk.

Ik zag net, dat ik de Double Dutch Challenge #66 gewonnen heb (paasmandjes) en ik vind het super!! :D :D Dank jullie wel dames!!

Van freubelen is weinig terecht gekomen de afgelopen dagen, maar dat mocht de pret niet drukken tijdens de Pasen en aangezien het erg warm was gisteren, hebben we het bad lekker gevuld, zodat de jongens wat verkoeling hadden *en wij dus ook, want wat is er leuker dan je ouders nat spuiten als ze lekker liggen te relaxen? haha*

Let vooral op het fanatieke koppie van de jongste, ik heb werkelijk geen idee van wie hij dat heeft ;-).
*****

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes omtrent onze jongste spruit, heel erg leuk om te lezen. Donderdag gaan we naar Rotterdam voor controle en dan horen we meer over de stand van zaken *ogen in dit geval dan :D*.

Van de week hoop ik weer lekker te kunnen knutselen, zodat ik gauw weer iets op mijn blog kan plaatsen.

xx Leonie xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten