Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 20 februari 2011

Sketch Saturday #143

Goedenavond allemaal :-),
Het is al laat, maar ik wilde dit kaartje toch graag nog even plaatsen,
dus ik zal het niet te lang houden vandaag ;-).
*****
Ik heb dit kaartje gemaakt voor de challenge van Sketch Saturday #143
en aangezien er binnenkort wat jongens jarig zijn, heb ik er meteen maar een
jongenskaartje van gemaakt (met niet teveel poespas en dat vind ik moeiiilijk).

Dit schattige ventje is van The Greeting Farm en is ingekleurd
met Prisma's en chalks.
Het papier is van Webster's Pages en het knoopje met sterretjes
is van de H*E*M*A.
Morgen hoop ik een heel ander kaartje te plaatsen
(met wel heel veel poespas :D en daar hou ik van).
*****
Trustekus!!
*****
xx Leonie xx

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stoere kaart Leonie al is die zonder poes pas.

    Welterusten gewenst,

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is een echte boy kaart!
    Leuk hoor.
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave jongenskaart is dit geworden zeg! en wat hem je hem mooi ingekleurd! Ook je papier past er geweldig bij. Al houd ik ook van poespas dit is een echte jongenskaart en ik kijk dus uit naar al je poespas op de volgende kaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig! De afbeelding heb je ook schitterend ingekleurd. Jongenskaarten blijven moeilijk, maar deze is heel erg mooi.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart Leonie, en ik vind het ook knap hoor eentje zonder poespas. Heb er net ook één gemaakt voor Craft Us Crazy DT dus ik weet hoe het voelt. hihi Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik vindt hem helemaal TOP!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou laat, voor mij vroeg, wil toch proberen vandaag alles op te pakken.
    Ja dit is echt een jongenskaart he, zonder poespas, toppertje hoor.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige, stoere kaart, met stoere kleuren, helemaal top.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zegt dan wel dat je weinig poespas heel erg moeilijk vindt, maar dat is absoluut niet te zien.
    Wat een super geweldig mooie kaart is dit. Ik vind hem echt top.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje weer Leonie!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niet veel poespas maar wel heeeeel erg mooi en stijlvol Leonie! Een echte jongenskaart! De stempel is idd erg schattig. Fijne dag. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al zit er geen poespas op, het is een geweldige kaart geworden Leonie!! Heel erg leuk gemaakt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lekker stoer kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterende kaart heel mooi die rand zo in zigzag mooie kleuren een echte stoere kaart
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterend kartje leonie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hou van je poespaskaartjes maar deze is ook helemaal goed hoor! Mooie kleurencombi en wat een leuek stempel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superleuk en stoer kaartje!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He Leonie, nou meis je kaart is echt geweldig zeg precies goed voor een jongenskaart hoor. Dank je wel dat je meedoet aan Sketch Saturday met je prachtige kaartje. Veel liefs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen