Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

maandag 15 december 2008

Awards (golden oldies ;-))

Deze award kreeg ik van de Hills Angels :D :D :D en daar ben ik errug mee in mijn sas.
==========
Deze award kreeg ik van Ellen en ik ben er superblij mee!! Dank je wel Ellen :D. Ik heb gezien, dat de meeste van jullie deze award al in bezit hebben (sorry...ik loop een beetje achter) :-).
==========

Deze award kreeg ik van Jacqueline en deze is echt al heeeel oud (schaam schaam schaam), maar ik ben er niet minder blij mee :D :D :D.
==========

Deze award kreeg ik van Daantje en ook met deze ben ik superblij!! :D :D Bedankt meiden!!


xoxo Leonie.

1 opmerking:

  1. Congrats Leonie for all your wonderful awards!!
    Hugs,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen