Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

maandag 15 december 2008

Christmas Cards


Hier is het eerste kaartje, waarvan ik de afdruk met Distress Inkt heb ingekleurd en het vergt nog veel oefening, maar ik vind het effect echt super!! :D :D
==========
Dit afdrukje heb ik weer ingekleurd met mijn Prisma's, dat blijft toch ook een fijne manier van kleuren met een mooi effect. De tekst Happy Holidays is zelf geschreven.
==========
Bij dit kaartje wilde ik weer eens wat anders proberen, zonder stempelafdrukje, maar het blijft toch wennen en ik ben er niet helemaal tevreden over.
==========
Bij dit kaartje ook weer de Prisma's uit de kast gehaald :-) en gelijk mijn nieuwe stans van Bosskut Leaf Flourish 0728 gebruikt. De tekst Merry Christmas is zelf geschreven.

Bedankt voor het langskomen en een fijne dag nog allemaal!!
xoxo Leonie.

10 opmerkingen:

  1. Wow Leonie wat heb jij een schitterende kaarten gemaakt. Ze zijn echt super mooi. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really love all of your Beautiful cards. I really like to visit all the time. Ialways watch to see what you come up with next. I added you to my blog, I hope you dont mind. xoxo Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Leonie.
    echt om van te smullen.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congrats Leonie for all your wonderfull cards!!
    The images or the snowman are very cute!! I love also the papers and your colouring!!
    Hugs,
    Christelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten Leonie!! Toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer super mooie kaarten gemmaakt Leonie !Prachtig gedaan met distressinkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW you have made so many beautiful cards-I really love them all and your coloring is so beautiful too. Great work

    Hugs from
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk om weer prachtige mooie kaarten van je te zien leonie...

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Leonie! Ze zijn erg mooi ingekleurd, dus Distress inkt is echt anders om mee te kleuren? Misschien toch maar eens proberen...

    ~ Leonie ~

    BeantwoordenVerwijderen