Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 21 augustus 2011

I've got the blues for you


Goedemiddag allemaal :-),
Gisteren waren mijn schoonouders bij ons en moeders en ik hebben bijna heel de dag heerlijk aan de hobby gezeten (helaas moesten we tussendoor af en toe ff eten en drinken ;-)). We zijn met een labelkaart aan de slag gegaan en die hoop ik van de week op mijn blog te laten zien.
*****
Bij Lenet op haar blog zag ik -->dit kaartje<-- staan en ik was helemaal weg van het model en de prachtige uitvoering van het kaartje. Het was laaaang geleden, dat ik gehaakt had, maar ik vond het er zo leuk uit zien, dat ik zelf ook een poging wilde wagen.

Het papier, dat ik heb gebruikt is van Maja Design en de blauwe bloem heb ik zelf gemaakt met patroonpapier van de Hema en Distress Ink "Weathered Wood".

 Het labeltje kan eruit gehaald worden en ik heb het nog even niet bestempeld of beschreven, omdat ik nog geen bestemming heb voor dit kaartje.
Close up van de bloem :

 Een zelfgehaakt bloemetje onder het knoopje :

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges :
Een fijne zondag nog allemaal en tot blogs!!
xx Leonie xx

17 opmerkingen:

  1. wauw, prachtig kaartje, heel mooi je haakwerk.

    groejtes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie en hele chique kaart! Prachtig gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooww zeg, wat heb je dat ontzettend mooi gemaakt!! Prachtig!! Je haakwerk is ook heel mooi en je bloem is ook schitterend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPERMOOI!! Wat een geweldig mooie combinatie van papier, kleuren en handwerk, schitterend.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!!! Your card is gorgeous!
    Love all the beautiful details!
    Love it ♥♥♥

    Thank you for joining us at Sketchy Colors this week - good luck!
    Hugs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer super mooi uit Leonie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A stunning creation Leonie; gorgeous shape, beautiful papers and embellishments! Thanks for sharing it with us at Papertake Weekly this week and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Leonie

    Het is een pracht van een kaart.
    Echt super lief en mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Leonie,

    Zo te zien en te lezen hebben jullie een leuke vakantie gehad.Lekker hoor!
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.Ik vind vooral de zelfgemaakte bloem erg mooi.

    Tot zaterdag!

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee. Het ziet er prachtig uit, ook je haakwerk. Vind het ook altijd leuk om te doen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart leonie
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Leonie mooie van kleur geweldig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt prachtig!! Heel mooi van kleur en met schitterende bloemen.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb het ook geprobeerd naar aanleiding van je super tutorial op YouTube. Vond het echt heel leuk om te doen!
    Ziet er nog niet zo mooi uit als die van jou, ik denk dat mijn draad dikker is dan wat jij gebruikt, maar toch wel mooi geworden vond ik zelf...

    In elk geval bedankt!

    http://myscrappingspace.blogspot.nl/2012/08/terug-in-het-ritme-van-alle-dag-o.html

    groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen