Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

maandag 27 mei 2013

Deurhanger van Let's Get Bizzee

Goedenavond allemaal :o),

Vandaag wil ik jullie een deurhanger van Let's Get Bizzee laten zien en dit is een gast design team project.
Zo zag de deurhanger er eerst uit : 


En zo is hij geworden : 


Ik heb het papier van Prima Marketing gebruikt, de "Lyric" collectie en de rozen zijn zelf gemaakt met de EK Succes Retro Flower ponsen, medium en large.


Verder heb ik de vlinders gemaakt met een Martha Stewart pons en de vogelkooi met een stans van Tim Holtz. Het woord "Welcome" heb ik gestempeld met een Prima Marketing stempel en daaraan heb ik een bedeltje gemaakt.
Ik heb een gaasje (zestientje) gebruikt en gekleurd met zelfgemaakte inktspray (Old Paper Distress Inkt met alcohol en glitter oogschaduw) en deze achter de rozen bevestigd.


Dank jullie wel voor het langskomen en heel graag tot een volgende keer!! :o)

Liefs, Leonie.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Leonie,je bent er in geslaagd om een hoop moois op deze deurhanger te plaatsen,ik heb zitten genieten van alle details(dat slingertje met woordjes is ook gááf!)Ontzettend mooi in die zachte poedertinten...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow! Wat een transformatie! Heel erg mooi Leonie!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi leonie
    ik heb die hanger ook al heel lang maar nog niets mee gedaan
    leuk hoor bedankt voor de tip

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie deurghanger Leonie, met heel veel leuke details en supermooie kleuren! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend je deurhanger en leuk hoe je het uit legt!
    Het filmpje is ook erg leuk om te zien hier van!
    Fijne week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi leonie wat maak je toch een geweldig leuke en mooie dingen om jaloers op te worden.
    kom je ook weer eens een kijkje bij mij nemen???
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! En wat een leuk idee van die gaasjes, wil ik ook eens proberen
    Bedankt voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Leonie, hij is supermooi geworden en wat zijn de roosjes weer prachtig. Ik ben druk bezig met oefenen met de roosjes maar ze worden nog lang niet zo mooi zoals jij ze maakt. Ik ga 21 juni a.s. bij Doeading maar even goed kijken hoe jij het doet. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige creatie .Alles zo mooi ,de bloemen zijn echt prachtig gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen