Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

woensdag 19 juni 2013

Boekkastje

Hallo allemaal :o),

Het is alweer een poosje geleden, dat ik iets op mijn blog geplaatst heb. 
Vorige week hadden we Avond4daagse en we zijn hier in Zeeland alweer aan de 1 na laatste schoolweek voor de vakantie bezig. We zijn druk geweest met schoolreisjes, ouderavonden, rapportbesprekingen en het zijn allemaal leuke dingen, maar het vergt behoorlijk wat tijd (ik ben ondertussen zelf ook wel aan vakantie toe *lol* : p haha).

Een tijdje geleden heb ik een houten boek gevonden (en gekocht natuurlijk) bij die ene actiewinkel en het leek mij wel leuk om er een kijkkastje in te maken.

Zo ziet de voorkant eruit : 


De rug van het boek : 


Ik heb een sluiting gemaakt van een stukje ketting, met daaraan wat bedels :


De achterkant van het boek : 


 De binnenkant : 


Het papier, dat ik heb gebruikt is van Prima Marketing, de "Lyric" collectie.


De grote rozen en rode bloemen zijn zelf gemaakt.



Toen het project klaar was, ben ik er met SnowTex over heen gegaan en deze heb ik aangebracht met een sponsstokje.


Bedankt voor het langskomen en heel graag tot een volgende keer :o).

Liefs, Leonie xx.

14 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Leonie! Ga binnenkort ook maar eens naar die actiewinkel! ;-)) krijg echt inspiratie door jou prachtige creatie. De rug van het boek vind ik ook echt super! Die ga ik denk ik pikken hoor. Hier ook heel druk met school, wij gaan morgen op schoolreis en er staat nog van alles te gebeuren zo voor de zomervakantie! Nog even volhouden, het is ook wel weer leuk en gezellig. Veel succes met alles! Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het echt prachtig gedaan Leonie! Ook ik vind je rug super mooi! De sluiting is ook leuk gedaan met die parels en sleutel! Ja, ik ben er fan van!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Leonie wat mooi!!! Ik ben er helemaal weg van. Mooi papier, mooie kleuren en details en zo mooi gemaakt. Leuk heel mooi gedaan met het lint op de rug.
    Super mooi, een kunstwerk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wowww Leonie,wat heb je dit SCHITTEREND gemaakt.
    Dat is echt een pronkstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt heel erg super mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog even een vraag: waar plak jij die stoffen extra's mee op...wat voor lijm gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Leonie, wat maak je toch mooie dingen. Vol je op You Tube en ben eigenlijk heel erg benieuwd waar jij je kant en spullen vandaag haalt hier in ons landje? Succes met alles en ik blijf je volgen!! Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!! Die rug van het boek is ook echt heel mooi zo zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kastje mooi met al dingen er in .En de afwerking prachtig.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen