Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 27 januari 2008

Creatief weekend ;-)

Toen ik dit {Note Worthy} papier zag, was ik helemaal verkocht en op de blogs te zien,
ben ik niet de enige ;-). Wat een prachtig papier is het toch!!!
En de Sugar Nellie stempel fit's right into it :D. De bloemen zijn Press 'N Petals en verder heb
ik mijn swirl stempeltje en scrappersfloss gebruikt.
=================================================================

Gister heb ik heerlijk kunnen freubelen een deel van de middag en heel de avond, wat een luxe!! :D :D De stempels zijn van Magnolia, de grote bloemen van Artemio en de little ones van Prima Got Flowers. De blaadjes zijn van Quickutz, de brads van S.E.I. en het papier van MM {Note Worthy} en van My Mind's Eye "Magnolia".
==================================================================

Dit foamkunstwerk heb ik van mijn oudste zoon gekregen op mijn verjaardag. Ik was zooo trots, dat hij dit speciaal voor mij had gemaakt :D.
===================================================================

Deze foto van onze oudste heb ik ook gisteren gemaakt :D. Hij is helemaal verdiept in zijn DS en had niet eens in de gaten, dat ik de foto maakte. Ik heb echt 2 totaal verschillende kids, zo rustig als de oudste is, zo slecht kan de jongste stil zitten (ik zou niet weten van wie hij dat heeft ;-) hihi).
===================================================================

Deze foto van onze jongste heb ik gisteren gemaakt. Veel jonge kinderen vinden het op de 1 of andere manier leuk om de schoenen (in dit geval pantoffels) van volwassenen aan te trekken en toen ik dit zag, moest ik meteen aan mijn eigen kindertijd denken (laaaaang geleden ;-) ).

10 opmerkingen:

  1. ooooooooooooh Leonie wat prachtig jouw kaarten weer, zo leuk gemaskerd ook!
    en wat een leuke foto's van je zoons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaarten en leuke foto's van de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb weer ff je laatste kaarten bewonderd , GEWELDIG Leonie !!
    Prachtig papier heb je gebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig leuke kaarten Leonie.....en die jongens zijn heeeel herkenbaar met mijn jongens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwwwww wat een geweldige mooie kaartjes heb je weer gemaakt, en leuk om je boys te zien
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaartjes weer, Leonie!! Leuke foto's van je zoons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldige kaarten maak je zeg!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldige banner heb je gemaakt hoe heb je dat nu gedaan??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Leonie ... en leuk die foto's van de kids!! Wees blij dat ze niet allebei hetzelfde zijn ... bijv. druk ... hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen