Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

vrijdag 25 januari 2008

Twee kaartjes :D

Ik vond de Sugar Nellie stempel en het papier van Bohemia Christmas zooo mooi, dat ik er gewoon een kaartje mee móest maken :-).
Tis misschien wel een beetje laat voor de tijd van het jaar, maar met die gure wind en lage temperaturen, ben ik nog best in de stemming voor een kerstkaartje ;-).
De bruine blommetjes zijn geponst en de blauwe zijn van Prima Got Flowers. De ster is een
die van Quickutz en het bruine papier heb ik met een embossingfolder door de Cuttlebug gehaald.
De swirl is een stempeltje van Clearly Petite Stamps Dainty Swirl en ik heb glitter aangebracht met Stickles Crystal.
===================================================================

Ik heb bij Stempels & Zo wat Magnoliastempeltjes besteld van Spring 2008. Ook deze stempels zijn weer té cute voor woorden en zodra er meer binnen zijn, bestel ik er nog een paar. De bloemen zijn geponst en met Stickles en een witte gelpen bewerkt. De blaadjes zijn gemaakt met een die van Quickutz, de Leaf (vine) en ook bewerkt met Stickles en de randjes met een Cat's Eye Chalk dark brown. Het papier is van K&Company uit het Smitten Specialty Paper Pad.
Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend!!

8 opmerkingen:

  1. waaaaaaaaaauw Leonie wat een gave kaarten!!
    en wat heb je die onderste leuk gedoodled, erg knap zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Leonie, wat super leuke kaarten maak jij....echt helemaal te gek !! vind je het goed als ik je link op mijn blog ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Leonie,

    ze zijn helemaal wauwwwwwwwwwww echt super mooi en wat een schatjes weer de nieuwe magnoliaatjes, ik heb ze nog niet binnen uit zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je gemaakt Leonie! Vind je Doodle's helemaal te gek vooral de hangende hartjes bij het Magnolia meisje:D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaartjes weer, Leonie!! Ik heb je link weer toegevoegd als je het goed vind...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog.....en tis geen probleem hoor dat je me erbij hebt gezet ;o)

    BeantwoordenVerwijderen