Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

woensdag 16 januari 2008

Trouwkaartje

Dit trouwkaartje heb ik een poosje geleden in opdracht van iemand gemaakt.
Ik vind het leuk om een kaartje in opdracht te maken en zeker als ik de vrije
hand heb en men alleen zegt: "als het maar een scrapkaart wordt, vind ik het
goed" .
Het papier is van Chatterbox (toch wel een beetje favoriet :D en errug plezierig
om mee te werken), stempels van Magnolia en de blommetjes van Sprites,
Prima Got Flowers en Press 'n Petals.

4 opmerkingen:

  1. hoi leonie,

    wat een schitterende kaart weer, leuk hè kaartjes in opdracht maken hoe is het bij jullie, kom je alweer aan de knutsel toe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. heel apart met al die hartjes langs het randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej Leonie dat is een tijd geleden wooowww jij hebt er ook weer prachtige kaarten opgezet SUPERRR !! Ik ga gelijk de link veranderen , kan ik weer wat vaker bij je komen kijken !!
    groetjesss Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen