Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zondag 20 januari 2008

Twee kaartjes :D

Deze kaart is beter gelukt en ik ben best blij met het resultaat. Op de 1 of andere manier ging het lekker en rolde deze er eigenlijk best vlot uit.
Helaas heb ik op het moment weinig tijd om kaartjes te maken en doe ik het minder dan ik zou willen doen. Ik werk nu bijna fulltime en met 2 kinderen is dat best druk, maar gelukkig wel heel leuk.
Ik wens jullie een fijne zondagavond nog allemaal!! Nog even genieten voordat de drukke werkweek weer begint :D :D :D.

Vanmiddag een kaartje afgemaakt met een stempel van Sugar Nellie. Ik was hier van de week al mee begonnen, maar het wilde niet echt lukken met deze kaart. Nu vind ik het sowieso moeilijk om 's avonds met kunstlicht kaarten te maken, de kleuren zijn moeilijker op elkaar af te stemmen.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten. De bovenste is idd heel goed geslaagd. Echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for lovelly words on my blog!! *happy*
    Your cards is soooo adoroble!! *me lika alot*
    Nice colours and design!! =D
    LOVELLY LOVELLY LOVELLY!!!!!
    Hugs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaarten leonie, en tipje ik heb een daglichtlamp bij bordurama vandaan en dat gaat perfect kun je 's avonds heerlijk aan de freubel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waaaauw Leonie wat heb je een mooie kaarten gemaakt de afgelopen tijd, kwam nog wel regelmatig op je oude blog maar je was daar nog steeds in herfstsfeer *LOL*
    maar je hebt dus echt niet stil gezeten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze ook weer superrr Leonie !!

    BeantwoordenVerwijderen