Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

woensdag 16 januari 2008

Eerste kaartje van 2008


Ik denk, dat ik er nog een beetje in moet komen qua inspiratie voor
het nieuwe jaar, want ik ben niet helemaal tevreden met dit kaartje.
Ik weet niet precies waar het hem in zit, maar het issum niet helemaal
zal ik maar zeggen .
Maar dat komt helemaal goed, gewoon even op de blogs kijken naar al
het moois en ik doe weer volop inspiratie op.

Dit kaartje is alweer beter in de richting, hier kan ik mee leven .
Het is alvast een kerstkaartje voor volgend jaar, je kunt niet vroeg
genoeg beginnen en aangezien ik er voor dit jaar niet zoveel had gemaakt,
was ik het nog niet beu.
De stempels zijn van Sugar Nellie en daar ben ik helemaal
verliefd op , ik heb ze besteld bij Card Art.
De grote bloemen zijn geponst en de little ones zijn van Prima
Got Flowers. De blaadjes en de swirl zijn met een Quickutz die
gemaakt en de labeltjes heb ik zelf geknipt en beschreven.
Het papier is van Basic Grey, de Figgy Pudding lijn.
Slaap lekker allemaal en sweet dreams!!

3 opmerkingen:

  1. hioi Leonie,

    je kaartjes zijn weer helemaal geweldig, ook ik ben echt verliefd op de sugar nellies, heb ze zelf ook al weer poosje en zijn geweldig om mee te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaartjes heb je gemaakt Leonie!!

    BeantwoordenVerwijderen