Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

vrijdag 8 oktober 2010

1e kerstkaartje

Goedenavond allemaal :-),
Tis weer vrijdag *yeah* :P
Morgen ga ik naar de demodag van Doeading en ik heb er enorm veel zin in!! :D :D
Het is voor mij de 1e keer, dat ik er naartoe ga, maar als ik de ervaringen van collega-freubelaarsters lees, moet het een geweldige dag zijn.
*****
Hieronder volgt mijn 1e kerstkaartje van dit jaar.
Ik vind het altijd lastig om eraan te beginnen (het betekent, dat de zomer toch echt definitief voorbij is *zucht*), maar na het 1e kaartje volgt de rest meestal vrij vlot, dus ik heb er vertrouwen in, dat het ook dit jaar weer gaat lukken ;-).


De dies van Magnolia, de tag en de paper doilie komen bij Doeading vandaan. Het stempeltje is een "Golden Oldie" van Magnolia en het papier is ook van Magnolia van de Christmas Collection van vorig jaar.
De randen van de bloemen, de kaart en de tekst heb ik bewerkt met Stickles Copper.
*****
Misschien ontmoet ik nog iemand van jullie morgen in Spike City, dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn :-).
Een heel fijn weekend allemaal en tot blogs!!
*****
xx Leonie xx

16 opmerkingen:

  1. Hoi Leonie,wat een plaatje,zo tezien gaat het helemaal goed komen met je kerstkaartjes.
    Nou ik ga morgen ook ik draag een witte anjer (grapje)
    Zou leuk zijn als ik je zou zien.
    Nou misschien tot morgen
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Leonie wat een geweldig mooi kaartje, ik blijf er naar kijken!!! Zo schitterend gemaakt en wat een mooi stans van Magnolia!! Heel veel plezier morgen, ik ga morgen ook voor het eerst naar de demodag, ben wel zo benieuwd! Zou leuk zijn als ik je nog zou ontmoeten! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart! Veel plezier morgen.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaart zeg, en ook deze oudere stempel doet het nog goed in de kerstsferen hoor, ik vind hem super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje leonie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Leonie,

    Je kaart is weer schitterend zoals vanouds, misschien kom ik je morgen tegen.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend mooie kaart Leonie. Ik ben er vandaag heen geweest. Echt super hoor veel plzier morgen. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een schitterend kaartje zo mooi in die lichte kleuren helemaal super
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je eerste kerstkaart is in ieder geval heel mooi gelukt, mooi zo in de lichte tinten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Leonie, een dotje zeg! Leuk die lichte kleuren voor een kerstkaart, ik blijf meestal toch hangen in de traditionele kerstkleuren maar dit is ook echt heel mooi.
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Leonie,
    Nou heidy hebt niks te veel gezegd over je kaarten hoor,ze zijn echt super mooi.
    we hebben elkaar gezien bij de demodag van doe@ding.
    Ik ben gelijk volger van je geworden.
    Groetjes Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Leonier, wat een super mooi creatie.

    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Leonie, zo schattig! Ik hoop dat het vandaag leuk is geweest bij Doe@ding.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O Leonie een prachtige kaart de kleurtjes helemaal top en ik vind de bloem ook heel mooi een kanjer hoor !!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen