Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

woensdag 20 oktober 2010

Een gouwe ouwe :-)

Goedenavond allemaal :-),
Ik heb laaaaang geleden een tag gemaakt en ik kwam dus net tot de ontdekking, dat ik deze helemaal was vergeten om op mijn blog te zetten :-s *schaam schaam*.
Dus bij deze alsnog mijn tag (gemaakt in juli).
*****
Ik heb me bij het maken van deze tag laten inspireren door Loes Oorschot.
Zij heeft een heel gaaf filmpje gemaakt over het maken van bloemen en de grote blauwe bloemen heb ik op die manier gemaakt.
Loes heeft veel meer leuke filmpjes op Youtube staan, dus als je inspiratie wilt opdoen, zou ik zeker een keertje bij haar gaan kijken :D.
*****
Dit is mijn tag geworden :
Het papier is van Webster's Pages en de welbekende stans van Tim Holtz is echt geweldig voor dit soort projectjes.
De blaadjes zijn gemaakt met de ponsen van Nellie Snellen (ook echt een aanrader!! :D) en de vlinders met ponsen van Martha Stewart.
Het geheel is overgespoten met Glimmer Mist "pearl" en het kettinkje bovenaan de kooi heb ik zelf gemaakt met koperkleurige ringetjes (uit een grijs verleden ;-) overgehouden aan de tijd, dat ik nog kettingen maakte).
*****
Ik wens jullie nog een fijne avond allemaal en tot blogs!!
xx Leonie xx

20 opmerkingen:

  1. Hoi Leonie, echt erg mooi deze tag. Vind het ook echt Tim Holtz stijl en ik ga zeker kijken naar dat filmpje. Ik vind het nl. erg leuk zelf bloemen te maken.
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Leonie,nou hoe kan je nou zo'n prachtige creatie vergeten???
    Hij is super
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt schitterend Leonie.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww helemaal te gek Leonie....

    Diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Leonie,
    Hij is erg mooi.
    De bloemen zijn super gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen maak jij. bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.
    groetjes van Sylvia Scharp

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww Leonie,Dat is schitterend gemaakt.
    Hoe kan je dat nu vergeten voor ons,zo iets moois.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit is echt super mooi! Fijn dat je hem nog met ons wilde delen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wat heb je dat ontzettend leuk gedaan leonie!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende tag leonie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooo, wat is deze mooi Leonie!!! Ik heb laatst een kaart gemakat met deze TH stans en ben er (nog steeds) niet tevreden over. En nu begrijp ik waarom, je hebt zulke goeie keuzes gemaakt met het papier en alle embellishments :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg mooi zeg echt heel mooi

    ik heb trouwens een magnolia candy lopen op mijn blog, kom dus even een kijkje nemen! en doe gerust mee..

    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. very creative site, keep up the good work

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! your tag is beautiful the colours are just perfect.
    Jolanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh wat mooi!
    Dat Websters Page is ook echt schitterend.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Leonie, kijk je even op mijn blog, ik heb een Award voor je klaar staan! Je hebt hem dubbel en dwars verdiend! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh Leonie, deze had ik nog helemaal niet gezien!!! Sorry...!
    Wat is deze tag schitterend! Prachtig van kleur en heel mooi versierd.
    Dank je wel voor je geweldige compliment!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen