Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zaterdag 16 oktober 2010

2e verjaardagsprojectje

Goedenavond allemaal :-),
Zoals beloofd hier het 2e verjaardagsprojectje, dat ik voor Britney gemaakt heb.
Het was erg gezellig op de verjaardag en de creaties vielen gelukkig in de smaak :D.
*****
Britney houdt niet van roze, vandaar dat ik wat stoerdere kleuren gebruikt heb en de stijl (zeker voor mijn doen) vrij strak gehouden heb.
*****
Dit issum geworden :
Deze giftbag heb ik met de Scor-Pal gemaakt uit het boekje van Kitty Franken.

Het bijpassende kaartje :

De binnenkant had ik ook versierd en het dusdanig gemaakt, dat ik er geld in kon stoppen.
Helaas ben ik dat vergeten op de foto te zetten :-(
*****
Het totaalplaatje :

Ik heb het kaartje in de giftbag gestopt en het in cadeaupapier verpakt en versierd, zodat ze niet gelijk kon zien, wat ik voor haar had meegebracht.

*****

Welterusten voor strakkies en dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties, die ik steeds weer mag ontvangen :D :D daar wordt een mens blij van.

xx Leonie xx

21 opmerkingen:

  1. Leuk een kaartje in dezelfde stijl erbij.Ziet er echt heel erg mooi uit.
    Daar zal de jarige vast blij mee zijn.

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lekker fleurig, ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Leonie,ziet er super uit,leuke kleurtjes
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig geworden, Leonie!
    hele mooie kleuren!
    vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Leonie! En een keer iets andere kleurtjes voor een meisje is ook wel eens leuk! De giftbag is ook super geworden! (toch maar 's kijken op de kreadoe naar een scorepal? ;-)) Kan me voorstellen dat ze het leuk vond om te krijgen. Fijne zondag nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg iets aparts om zoiets te maken en het is zo al een cadeautje om te krijgen.
    Het geheel is prachtig.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw! super gaaf! ga ik zeker onthouden! want ik vind hem echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, zo bij elkaar echt gaaf om te krijgen.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks de strakke stijl, vind ik het een erg leuk geheel, zo bij elkaar, lekker frisse kleurtjes.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig geheel!
    Daar zal ze vast blij mee zijn.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je schitterend gemaakt Leonie!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw deze is ook te gek Leonie....

    diana x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend setje die kleuren zijn erg mooi heel erg mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. whow wat een prachtige set is dit zo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouw schitterende giftbag en kaart leonie
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superrrrrrr gemaakt Leonie...de jarige vond het vast prachtig
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig setje, mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooooooooooooo schitterend je creaties. Ik vind het papier super!!!!!

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Leonie, gaaf zeg zo'm combinatie van dat kaartje met het kado zakje. Ongeacht wat erin zit, dat is toch geweldig om te krijgen!!
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig set Leonie,lief die stempel.
    En je papier vind ik zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Leonie dat ziet er schitterend uit hoor heel mooi zo in dezelfde stijl !!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen