Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

vrijdag 15 oktober 2010

Verjaardagsprojectje

Goedenavond allemaal :-),
Morgen gaan we naar 2 verjaardagen, zowel de dochter als de vriend van mijn vriendin vieren hun verjaardag en natuurlijk moest ik voor beiden iets maken :D.
Ik laat eerst mijn creatie voor Bjorn zien en morgen zal ik die voor Britney op mijn blog plaatsen.
*****
Voor een man blijft het toch wat lastiger om iets te maken (misschien ligt het aan mij, of hebben jullie daar ook last van ;-)?), maar ik heb mijn best gedaan en hopelijk valt het in de smaak.
*****
Ik heb een easelcard gemaakt op een soort van ladenkastje, gemaakt met luciferdoosjes. Ik ben het al op meerdere blogs tegengekomen en heb me vooral laten inspireren door Kirsten.
Bjorn wordt 30 jaar en daarom heb ik in ieder luciferdoosje 30 dingen gestopt :P.
Paperclips, punaises, elastiekjes en lucifers.
*****
Dit issum geworden :

*****

*****

*****

Ik wens jullie nog een fijne avond allemaal en tot morgen!!
xx Leonie xx
*****

15 opmerkingen:

  1. Oke dan,dit is geweldig,erg mooi Leonie,ben benieuwd naar de vrouwelijke versie
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend zeg, een heerlijk en mooi papier heb je gebruikt! ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jemig Leonie, wat gááf dat doosje!! Echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit kaartje erg mooi Leonie! Echt een gaaf mannenkaartje. Heel mooi van kleur en zo leuk met die doosjes eronder. Ik vind mannenkaartjes ook altijd lastig en maak ze ook bijna nooit. Ben benieuwd naar het kaartje voor Britney. En ja, ik was ook meteen weg van het blog van Miss Cutiepie, zoveel leuke dingetjes om te downloaden. Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een prachtig mooie creatie neergezet, om te kwijlen haha, gaaf papier, ben benieuwd naar de volgende versie.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo he, dat ziet er gaaf uit, schitterend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er prachtig uit!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk stoer cadeau heb je gemaakt Lenonie!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Ziet er super leuk uit.
    Hele stoere kleuren.
    Groetjes Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet er dat gaaf uit zeg en wat een prachtig papier.
    Super.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende easelcard leonie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat is dit super mooi gemaakt echt zo mooi ingekleurd het model is top kleuren mooi en papier mooi gewoon in 1 woord prachtig
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwie Leonie...helemaal te gek !!
    die scharnieren zijn super gaaf en mannelijk ;o)

    diaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creatie, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen