Click on the pictures in the posts to enlarge

Klik op de foto's in de berichten om deze te vergroten

zaterdag 9 oktober 2010

Geweldige demodag in Spike City!! :D

Goeoeoeoeoeoeoedenavond allemaal :-),
Wat een GE-WEL-DI-GE dag was het vandaag in het Atlas Hotel in Spijkenisse op de demodag van Doeading!!
Ik heb veel leuke mensen ontmoet en 1 daarvan was Heidy, heel leuk om je in het eggie te ontmoeten meid!! :D :D
*****
De dag was goed verzorgd en er waren tal van leuke workshops, die druk bezocht werden.
Het enige nadeel was, dat het ontzettend beroerd was voor je portemonnee ;-) maar dat mocht de pret niet drukken :P.
*****
Ik heb mezelluf eindelijk een Scor-Pal cadeau gedaan (ik ben waarschijnlijk de laatste op aarde, volgens mij heeft bijna iedereen hem al minstens een eeuw haha) en wat een geweldig ding is dat zeg!!
Het is eigenlijk Heidy haar schuld, dat ik hem heb gekocht (ze heeft me overgehaald :P) en daar ben ik haar heel dankbaar voor, want ik ben er vanavond mee aan de slag gegaan en heb meteen 2 creaties gemaakt.
De foto's volgen nog, die maak ik morgen overdag.
*****
Ik ga lekker onder de douche, nog ff onderuit op de bank en dan lekker naar me bedje toe, zodat ik morgen heerlijk verder met mijn nieuwe spulletjes aan de slag kan.
*****
Welterusten allemaal en tot blogs!!
xx Leonie xx
*****

8 opmerkingen:

  1. Hai Leonie, wat jammer dat ik je niet ontmoet heb vandaag.... maar wat was het leuk he!! Ik heb ook diverse mensen ontmoet, zo ontzettend leuk! En uiteraard ook niet met lege handen weggegaan, hihi! Veel plezier morgen met je nieuwe spulletjes! Ben heel benieuwd wat je er mee gaat maken, maar dat zullen we vast snel zien! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een heerlijke pronkstukjes gemaakt Leonie!
    Sfeertje ook bij je, erg leuk....En bedankt voor je gezellige bericht op mijn blog, altijd gaaf om te lezen hoor.
    Tja wat een mooie dagen waren het weer van Doe@Ding he.....nu nagenieten en veel plezier met je mooi's.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Jij bent ook een mooie ,mij de schuld geven,hihi,
    Nee harstikke leuk dat het je bevalt
    Nogmaals ik gebruik hem niet zo veel,maar dalijk met de kerst is tie natuurlijk helemaal geweldig
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he... k heb je ook niet gezien jammer... ja wij hebben ook een leuke dag gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Leonie,

    Wat leuk dat het zo'n fijne dag was, helaas voelde ik mij niet goed genoeg om ook te gaan.
    Volgende keer beter.
    Maar ben wel heel nieuwsgierig wat je er allemaal mee gaat maken...............

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk enthousiast verhaal!
    Ben benieuwd naar je creaties!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om je weer even gesproken te hebben.Was een gezellige dag hè.

    Groetjes uit Spijkenisse,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Leonie wat leuk dat je er ook was, heel jammer dat ik je niet heb gezien ik was er allebij de dagen ik stond gezellig naast Anita met de verkoop van de disstres en toe behoren.
    Ik had het leuk gevonden je in het echt te ontmoeten.
    Ik wens je veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen